НАШІ ПЛАНИ

ПЛАН МАРКЕТИНГУ

КП «Криворізький міський театр ляльок» КМР є виїзним, який працює згідно плану затвердженого управліннями культури, освіти та науки міськвиконкому.

На базі закладу театр працює кожної суботи та неділі. Потенційний глядач – діти віком від 2-х до 14 років, серед яких і діти пільгових категорій (дитячих будинків, відділень ранньої соціальної реабілітації дітей інвалідів Саксаганського району, притулок «Пролісок» Довгинцівського району, Криворізького центру СОП і ОНГ Дзержинського району, територіального центру СОП і ОНГ Дзержинського району, Криворізького міського відділення Всеукраїнського благодійного об’єднання «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ, СНІД, діти переселенців та військових, які знаходяться у зоні АТО, та інші). Метою маркетингу театру є створення умов для подальшого розвитку лялькового мистецтва в регіоні.

1. Основними (пріоритетними) завданнями маркетингової програми є:
— задоволення естетичних запитів глядачів різноманітними видами театрального продукту;
— проведення театрально-мистецьких заходів, спрямованих на формування і задоволення творчих потреб та інтересів глядачів;
— кадрове забезпечення та підтримка творчих особистостей, діяльність яких пов’язана з розвитком лялькового мистецтва;
— створення належних матеріально-технічних умов для подальшого розвитку лялькового театру;
— інформаційне забезпечення розвитку театру.

2. Виконання маркетингової програми КП «Криворізький міський театр ляльок» КМР дасть змогу:
— закріпити  за нашим містом, яке є «найпотужнішим промисловим містом руди та металу» — славу визнаного центру театрального культурно-мистецького життя України, яке піклується про підростаюче покоління;
— здійснювати освітні, виховні, дозвільні функції, що сприяють формуванню морально-етичних, естетичних , духовних потреб і ціннісних орієнтацій дітей та підлітків;
— підняти до вищого професійного рівня якість вистав, урізноманітнити форми прокату поточного репертуару, створювати  інноваційні засоби залучення глядачів;
— забезпечити доступність лялькового мистецтва широким верствам населення.

3. Поряд із показом театральних вистав та розважальних програм, важливими складовими програми у подальшому, є створення методично – інформаційного центру для керівників дитячих театральних колективів міста, студентів Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «КНУ», музичного коледжу, проведення фестивалів, майстер-класів, творчих зустрічей та інших заходів мистецького напрямку

Культурно-мистецькі заход на 2019.

Продовжити співпрацю з Благодійним фондом «Громадська ініціатива мешканців Кривбасу», Комунальною установою «Центр реабілітації дітей-інвалідів у м. Кривому Розі», Комунальним закладом «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради.

Соціальна програма: «Мистецтво лікує» на базі комунального закладу  «Криворізький дитячий  будинок – інтернат»  Дніпропетровської  обласної  ради. Випуск вистави з дітьми реабілітаційного центру «Котик та Півник»

Участь у культурно-видовищних заходах: міські свята національних культур «Єдина країна – моя Україна»,День   Європи, День сім’ї, День Міста, Масляна, День НезалежностіУкраїни, День захисту дітей, міське свято до Дня Святого Миколая, відкриття міської новорічної ялинки.

Розширення дитячої школи-студії акторської майстерності «КриЛа» завіковою категорією. Участь у Всеукраїнських фестивалях дитячого  театрального мистецтва.

Проведення дитячих свят в розважальних центрах міста «Сонячна галерея», «Терра».

Продовжити:соціологічні дослідження (анкетування, опитування дітей та батьків,вихователів та педагогів виховних та навчальних закладів);традиційний  конкурс на кращий малюнок за переглянутою виставою, з врученням переможцям абонементів на  відвідування театру.